“We all have our time machines, don’t we?
Those that take us back are memories…
and those that carry us forward, are dreams.”

by HG Wells

The concept of time is an integral part of our lives, woven into our everyday language. Time defines what we are...

2 Feb 2017

Annick,

Misschien weet jij niet meer wie ik ben, maar ik weet nog heel goed wie jij was. Dank je wel dat je vriendelijk tegen me was terwijl niemand je daartoe verplichtte, het heeft mijn leven veranderd. Ik was zo onzeker over mijn lichaam, maar de l...

You know the feeling.

Staring at an overflowing closet, with a never-ending sense of having nothing to wea. Clothing with seams coming apart after only a few turns in the wash.

It began with simply wanting to understand ‘quality.’

It’s a systemic issue....

Met de feestdagen om komst, bent u als het goed is al bezig met het inslaan van uw Champagne. Maar welke Champagne moet u nu eigenlijk nemen? 
 

Maar waar moet u op letten bij het kopen van Champagne? Laten we eerst eens kijken welke soorten producen...

Mensen verbinden

De slagzin van GOESTO luidt: ‘Stay united & build bridges’. Een verwijzing naar de liefde van Annick en Inge voor dans en opera. De drie handtassen uit de eerste collectie kregen elk de naam van een voorstelling die hen raakte: Dunas,...

Annemie Turtelboom houdt van mooie dingen en steunt met veel plezier de Belgische mode, een van onze belangrijkste Belgische uithangborden in het buitenland. Annemie Turtelboom moedigt daarom ondernemerschap en Belgische modemerken aan, ook de nieuwe...

Stilte is een schaars goed geworden waarvoor we zelfs willen betalen. Lawaai en drukte lijken alomtegenwoordig. Iedereen draait al eens dol van de verkeerschaos of de continue stroom aan omgevingsgeluiden.

“Ik zou willen dat mensen wat meer zwegen”, v...

We kunnen er niet meer onderuit, de zomer en de zwoele nazomer van september heeft ons land echt verlaten. Alles wordt weer fris en regenachtig. Niks beter nu dan een warm en gezellig huis om in te vertoeven. De herfst is namelijk het seizoen om alle...

Weight Watchers in Australië en Nieuw Zeeland hebben een nieuwe marketing campagne gelanceerd en deze ligt al meteen onder vuur.   En dat is maar goed ook!
Onzekerheid bij vrouwen heeft niets te maken met of je dik bent of niet.  De campagne is...

Het is goed voor GOESTO dat meer modemerken het licht gaan zien, 


“Ze moeten zien dat er een nieuwe, jonge generatie is die maat 42 of heeft en zich daarin lekker voelt, maar ook echt modische kleding wil en er hetzelfde uit wil zien als vr...

Please reload

Uitgelichte berichten

GOESTO: The New Standard

November 12, 2016

1/5
Please reload

Recente berichten

November 12, 2016

November 10, 2016

November 1, 2016

Please reload

Archief
Please reload

Zoeken op tags