Misschien weet jij niet meer wie ik ben, maar ik weet nog heel goed wie jij was. Dank je wel dat je vriendelijk tegen me was terwijl niemand je daartoe verplichtte, het heeft mijn leven veranderd. Ik was zo onzeker over mijn lichaam, maar de l...
Staring at an overflowing closet, with a never-ending sense of having nothing to wea. Clothing with seams coming apart after only a few turns in the wash.
It began with simply wanting to understand āquality.ā
De slagzin van GOESTO luidt: āStay united & build bridgesā. Een verwijzing naar de liefde van Annick en Inge voor dans en opera. De drie handtassen uit de eerste collectie kregen elk de naam van een voorstelling die hen raakte: Dunas,...
Annemie Turtelboom houdt van mooie dingen en steunt met veel plezier de Belgische mode, een van onze belangrijkste Belgische uithangborden in het buitenland. Annemie Turtelboom moedigt daarom ondernemerschap en Belgische modemerken aan, ook de nieuwe...
Stilte is een schaars goed geworden waarvoor we zelfs willen betalen. Lawaai en drukte lijken alomtegenwoordig. Iedereen draait al eens dol van de verkeerschaos of de continue stroom aan omgevingsgeluiden.
āIk zou willen dat mensen wat meer zwegenā, v...
We kunnen er niet meer onderuit, de zomer en de zwoele nazomer van september heeft ons land echt verlaten. Alles wordt weer fris en regenachtig. Niks beter nu dan een warm en gezellig huis om in te vertoeven. De herfst is namelijk het seizoen om alle...
Weight Watchers in Australiƫ en Nieuw Zeeland hebben een nieuwe marketing campagne gelanceerd en deze ligt al meteen onder vuur. En dat is maar goed ook! Onzekerheid bij vrouwen heeft niets te maken met of je dik bent of niet. De campagne is...
Het is goed voor GOESTO dat meer modemerken het licht gaan zien,
āZe moeten zien dat er een nieuwe, jonge generatie is die maat 42 of heeft en zich daarin lekker voelt, maar ook echt modische kleding wil en er hetzelfde uit wil zien als vr...